Latest news

  • RAPORT: Rynek opcji menedżerskich w Polsce, V Edycja
    21.04.2015

    Zespół Trio Management pracuje obecnie nad V edycją raportu Rynek opcji menedżerskich w Polsce. Jest to kontynuacja publikacji cenionej przez naszych klientów oraz ekspertów zajmujących się tematyką motywacji wyższej kadry menedżerskiej. Prace polegają na analizie programów opcji menedżerskich wdrożonych od lipca 2012 do czerwca 2015 roku w spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

     

    Raport Rynek opcji menedżerskich w Polsce to jedyne tak kompleksowe źródło informacji na temat trendów i praktyki na polskim rynku w zakresie rozwiązań motywacyjnych opartych o instrumenty finansowe, wydawane cyklicznie od 2003 roku. Nasze publikacje kierujemy do Zarządów, członków Rad Nadzorczych oraz innych osób aktywnie biorących udział w budowaniu długoterminowych programów motywacyjnych.

     

    Publikacja najnowszej edycji raportu planowana jest na IV kwartał 2015 roku. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej.

  • Kujawsko-Pomorski Klub HR – spotkanie dyskusyjne praktyków HR (18.09.2015 r.)
    15.04.2015

    Szanowni Państwo, Trio Management po raz kolejny organizuje spotkanie dla wybranych firm produkcyjnych z regionu kujawsko-pomorskiego.

     

    Zaproszenie do udziału w wydarzeniu kierujemy do osób, które mają wpływ na kreowanie polityki personalnej w firmie oraz do osób kształtujących rynek pracy w województwie kujawsko-pomorskim widzących potrzebę stworzenia w regionie środowiska pracodawców promujących dobre praktyki. Celem spotkania jest pozyskanie/poszerzenie wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań HR oraz kontaktów w regionie (integracja środowiska HR).

     

    Poprzednie spotkanie odbyło się w dniu 26.05.2015 r. w Toruniu na temat: „Rosnąca rola pozafinansowych elementów pakietu wynagradzania na regionalnym rynku pracy”. Na spotkaniu oprócz przedstawicieli firmy Trio Management obecni byli przedstawiciele firm: BELMA, CHEMIROL, CIMAT, CONKRET, ERGIS, FAM TECHNIKA ODLEWNICZA, FRAUENTHAL, GAMET, MINDA, NOMET, NOVA TRADING, OPAKOFARB, PLAST FARB, ROTR, RUN, VADAIN, VISSCHER-CARAVELLE, VOBRO, WIKA.

     

    Zdecydowana większość Uczestników potwierdziła, iż spotkanie w pełni spełniło ich oczekiwania i chciałoby otrzymywać informacje o nadchodzących spotkaniach tego typu. Wśród tematów, które Uczestnicy chcieliby omawiać na kolejnych spotkaniach powtarzały się najczęściej:

    • Doskonalenie wyników i rozwój – jak budować zaangażowanie pracowników?
    • Zarządzanie kompetencjami jako element wspierający budowanie elastyczności firmy
    • Jak motywować pracowników (systemy premiowe i benefity)?
    • Jak skutecznie wdrażać nowych pracowników?

     

    Czekamy zatem na zgłoszenia uczestnictwa w projekcie oraz propozycje co do zagadnień i tematów, które moglibyśmy poruszyć na kolejnym spotkaniu w dniu 18 września 2015 r. Wybór zgłoszonych tematów jak i miejsce kolejnego spotkania zostanie przesłane do wszystkich zainteresowanych w terminie późniejszym.

     

    W razie pytań związanych z tym wydarzeniem, bardzo prosimy o kontakt.


     

     KONTAKT

    lukasz-pastwa

    Łukasz Pastwa
    M: (+48) 502 729 476
    T: (+48) 22 444 78 91
    l.pastwa@triomanagement.pl

  • Warmińsko-Mazurski Klub HR – spotkanie dyskusyjne praktyków HR (20.10.2015 r.)
    19.04.2015

    Szanowni Państwo, Trio Management po raz kolejny organizuje spotkanie dla wybranych firm produkcyjnych z regionu warmińsko-mazurskiego.

     

    Zaproszenie do udziału w wydarzeniu kierujemy do osób, które mają wpływ na kreowanie polityki personalnej w firmie oraz do osób kształtujących rynek pracy w województwie warmińsko-mazurskim widzących potrzebę stworzenia w regionie środowiska pracodawców promujących dobre praktyki. Celem spotkania jest pozyskanie/poszerzenie wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań HR oraz kontaktów w regionie (integracja środowiska HR).

     

    Poprzednie spotkanie odbyło się w dniu 16.06.2015 r. w OSI Food Solutions Polska (koło Ostródy). Tym razem dyskutowaliśmy na temat oceny pracowniczej oraz wokół kwestii związanych z pomiarem i zarządzaniem rotacją pracowników. Na spotkaniu oprócz przedstawicieli firmy Trio Management obecni byli przedstawiciele firm: Home Concept, IKEA Industry Lubawa, IPB IŁAWA, MTI FURNINOWA, OPEGIEKA, OSI Food Solutions, OSTRÓDA YACHT, Polmlek, WIEJAK, Wagon Service Ostróda.

     

    Wśród tematów, które Uczestnicy chcieliby omawiać na kolejnych spotkaniach na pierwsze miejsce ewidentnie przebija się tematyka związana z motywowaniem i wynagradzaniem pracowników. Na drugim miejscu znalazła się kwestia wdrażania nowych pracowników.

     

    Czekamy zatem na zgłoszenia uczestnictwa w projekcie oraz chęci ewentualnego moderowania części dyskusji w którymś z wymienionych wyżej tematów w dniu 20 października 2015 r. Szczegółowa agenda wraz z miejscem kolejnego spotkania zostanie przesłane do wszystkich zainteresowanych w terminie późniejszym.

     

    W razie pytań związanych z tym wydarzeniem, bardzo prosimy o kontakt.


     

     KONTAKT

    lukasz-pastwa

    Łukasz Pastwa
    M: (+48) 502 729 476
    T: (+48) 22 444 78 91
    l.pastwa@triomanagement.pl

  • Wakacyjny Konkurs Kreatywny
    21.04.2015

    Miło nam poinformować, że w związku z rozpoczynającym się czasem wakacyjnych podróży, specjalnie dla Dzieci naszych miłych Klientów, przygotowaliśmy Wakacyjny Konkurs Kreatywny pt. “POZDROWIENIA Z WAKACJI”.

    Prace konkursowe nawiązujące do wakacyjnych przygód mogą być wykonane w dowolnej formie np. kartki własnoręcznie stworzonej przez dziecko w wybranej technice plastycznej, krótkiego reportażu audio, autorskiej piosenki, prezentacji multimedialnej lub filmiku.

     

    Konkurs przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 5 do 13 lat i obejmuje dwie grupy wiekowe: 5-9 oraz 10-13 lat. W każdej z grup wiekowych przewidziane są atrakcyjne nagrody rzeczowe, tj. nagroda za pierwsze miejsce oraz wyróżnienia za najbardziej kreatywne i nowatorskie ujęcie tematyki konkursu.

     

    Nie precyzujemy rodzaju materiałów, z jakich praca konkursowa powinna być wykonana. Może być to rysunek, grafika, collage, technika mieszana, technika przestrzenna, krótki filmik, prezentacja multimedialna, utwór muzyczny, czy reportaż audio. Pozostawiamy dzieciom swobodę wyboru, aby mogły puścić wodzę fantazji.

     

    Termin nadsyłania prac upływa 10 września br. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 30 września br. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad przebiegiem Konkursu jest p. Natalia Raszkiewicz (tel. +48 444 78 00,n.raszkiewicz@triomanagement.pl). Szczegółowy Regulamin Konkursu (REGULAMIN) zamieszczony jest na naszej stronie internetowej.

     

    Życząc Państwu udanego wypoczynku gorąco zachęcamy Państwa Pociechy do wzięcia udziału w konkursie. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in.: waveboard, hulajnoga, namiot, zestaw do nurkowania oraz zestaw do badmintona. Dla dziecka, którego praca o tematyce konkursowej dotrze do nas jako pierwsza przewidziana jest nagroda specjalna.

     

    Z wakacyjnymi pozdrowieniami,

     

    Zespół Trio Management
    Poniżej prezentujemy przykłady nagrodzonych prac z ostatniego konkursu, którego tematyka związana była z interpretacją nietypowych obiektów/budowli, najbardziej oryginalnych urządzeń/maszyn oraz najciekawszych symboli/oznaczeń produktów.