Organizacja przedsiębiorstw

Skutecznie usprawniamy działalność przedsiębiorstwa

Klienci zapraszają nas do współpracy, gdy:

  • przed firmą pojawiają się nowe wyzwania związane ze zmianą wielkości organizacji, np. nowy klient strategiczny wymagający spełnienia określonych standardów organizacyjnych
  • metody zarządzania nie nadążają za rosnącą skalą organizacji (np. problemy z zakresami odpowiedzialności)
  • sytuacja ekonomiczna wymaga radykalnych posunięć, a nie chcemy stracić najcenniejszych pracowników
  • historyczne zaszłości w strukturze, nazewnictwie stanowisk, podziale obowiązków zaczynają być przeszkodą w utrzymaniu dynamicznego rozwoju

Michał Świda CFO, Członek Zarządu Kontakt
K: +48 508 389 749
Związany z Grupą Trio Management od 2003 roku, poprzednio w PricewaterhouseCoopers. W trakcie swojej pracy nadzorował i uczestniczył w kilkuset projektach doradztwa finansowego (wyceny, optymalizacja kosztów, modelowanie finansowe). Prowadzi także projekty z zakresu restrukturyzacji i Interm Managementu. W czasie wolnym pasjonat sportu, z zamiłowania trener (m.in. CrossFit Lvl 1)
Magdalena Karda CS&MO, Członek Zarządu Kontakt
K: +48 500 080 935
Związana z Grupą Trio Management od 2012 roku. W latach 2010–2012 Dyrektor Działu Marketingu Bonnier Business (Polska), wydawcy „Pulsu Biznesu”. Odpowiedzialna za obszar marketingu, komunikacji oraz PR. Równolegle, od lipca 2006 r. do października 2012 r. związana ze spółką Informedia Polska, gdzie od 2008 r. prowadziła dział marketingu.

Wyróżniamy się na rynku

 

Potrafimy włączyć się na każdym etapie zmiany organizacyjnej od diagnozy, przez projektowanie, przygotowanie aktów prawnych, aż po działania wdrożeniowo-komunikacyjne. Chętnie podejmujemy się sytuacji nietypowych, gdzie standardowe rozwiązania zawiodły.

Nasze podejście:



Diagnozujemy potrzeby organizacji.

Opracowujemy plany działań restrukturyzacyjnych.

Uwzględniamy interesy wszystkich partnerów społecznych, aby zmiana przebiegła sprawnie.


Zapewniamy optymalny podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy stanowiska / role w procesie.

Wykorzystujemy sprawdzone know-how z dziedziny Zarządzania Zmianą i Zarządzania Projektami.


Nasze osiągnięcia

 

 

  • Konsolidacja równoległych struktur sprzedażowych Klienta z branży budowlanej bez utraty kluczowych pracowników
  • Znaczne podniesienie wyników ekonomicznych w firmie z branży FMCG w wyniku dezintegracji wewnętrznego łańcucha dostaw

Nasi Klienci o nas: